Onderzoek

Het Industributie-onderzoek, dat al sinds 1988 op initiatief van Foodmagazine plaatsvindt, is een begrip geworden in de Nederlandse levensmiddelensector. Niet in de laatste plaats vanwege de feestelijke trofee-uitreiking tijdens het jaarlijkse Industributie- diner.

Doel van het onderzoek is om de kwaliteit van de onderlinge samenwerking tussen handel en industrie in kaart te brengen. Daartoe wordt aan zowel retailorganisaties als leveranciers gevraagd om elkaar aan de hand van een aantal vastgestelde criteria te beoordelen. De resultaten, die in het Industributie-rapport worden gepresenteerd, geven de partijen niet alleen inzicht in hun eigen prestaties, maar ook in die van hun concurrenten. De retailorganisaties en leveranciers die gemiddeld het best worden beoordeeld, ontvangen de felbegeerde Industributie- trofee.

EFMI Business School is verantwoordelijk voor de uitvoering van het onderzoek. De selectie van de te beoordelen merken- en versleveranciers lag traditiegetrouw in handen van IRI.

Industributie reikt prijzen uit in verschillende categorieën voor zowel retailers als fabrikanten. Daarbij worden hoofdprijzen uitgedeeld voor de beste leverancier van merkproducten, de beste retailer, de beste discounter en de beste leverancier van vers/huismerken. Daarnaast zijn er verschillende deelprijzen voor supermarktketens en toeleveranciers.

Initiatief van

In samenwerking met

Partners

Locatie

Hulstkampgebouw Rotterdam
Maaskade 119
3071 NK Rotterdam
Bekijk de kaart

Partner worden?

Neem voor meer informatie contact op met onze accountmanager van Foodmagazine.
Jacco Freriksen
E: jaccofreriksen@vakmedianet.nl
T: 06-10 20 35 55

Contact

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over het Industributie-diner? Neem dan hier contact met ons op.
Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.