Liveshow waarin de overall prijzen van Industributie 2021 worden uitgereikt. Tijdens de talkshow worden de overall resultaten van het Industributie-onderzoek 2021 bekendgemaakt. Naast de bekendmaking van de overall winnaars, zitten er gasten aan tafel, kunt u deelnemen aan rondetafelgesprekken en zorgen we voor een passend entertainment.

In deze show: ☛ Peter Garstenveld en Marcel van Aalst over de belangrijkste resultaten van het Industributie-onderzoek. ☛ Blikken we o.a. met Hans Böhm (Heineken), Kitty Koelemeijer (hoogleraar marketing) en Gerard Scheij (Picnic) terug op het afgelopen jaar met retailers en leveranciers die opvallend in het nieuws zijn geweest. ☛ Leren we van andere markten die een enorme groei en aanpassing hebben doorgemaakt met de CEO's van Funda, Quintin Schevernels, en Print.com, Marco Aarnink. ☛ Peter Heerschop en Marcel van Roosmalen komen langs met vlijmscherpe columns. ☛ Hebben we muzikale intermezzo’s verzorgd door Mell & Vintage Future. ☛ En last but certainly not least.. Hoe ziet de toekomst van de sector eruit volgens deze belangrijke CEO’s van de branche? Henk van Harn (Albert Heijn), Olaf de Boer (Jumbo) en Eric Leebeek (Plus) zitten aan tafel.

 

OVER DIT PROGRAMMA:

Presentatie: Marit van Bohemen
Gasten aan tafel:

Henk van Harn I Directeur Houdbaar & Non-Food I Albert Heijn 

Henk van Harn begon in 2004 als management trainee bij Ahold en werkte zich gestaag de ladder op.

Olaf de Boer | Executive director buying & merchandising | Jumbo

Olaf de Boer is als executive director buying & merchandising eindverantwoordelijk voor het assortimentsbeleid en de merchandising binnen Jumbo. De Boer heeft ruim 20 jaar ervaring in Retail en FMCG, zowel in Nederland als internationaal voordat hij bij Jumbo aantreedt. Eerder was hij actief bij Ahold, AMS Sourcing, Gall & Gall en Metro Cash & Carry.

Eric Leebeek | Commercieel directeur | Plus

Eric Leebeek is vanaf 1 mei 2010 de commercieel directeur van Plus Retail. Daarvoor was hij onder meer werkzaam als commercieel directeur van Super de Boer en directeur category management Europa bij Philips en bekleedde hij verschillende leidinggevende functies op het gebied van formule-ontwikkeling en category management binnen Albert Heijn.

Hans Böhm | Heineken

Hans Böhm kwam in 1996 naar Heineken als commercial management trainee, met een eerste opdracht bij Vrumona. Daarna vervulde hij meerdere sales- en marketingposities binnen Heineken Nederland. In 2004 startte hij bij Al Ahram Beverages, de Heineken-operatie in Egypte, waar hij als marketing directeur en later als commercieel directeur aan de slag ging. In november 2009 kwam hij terug naar Nederland, eerst als innovatiemanager in Regio Europa en niet veel later als marketing directeur Nederland.

Gerard Scheij | Medeoprichter Picnic

Gerard Scheij is een van de medeoprichters van Picnic, de online supermarkt die in 2015 in Nederland is gelanceerd. 

Prof. Dr. Kitty Koelemeijer | Hoogleraar Marketing

Kitty Koelemeijer is hoogleraar Marketing aan Nyenrode Business Universiteit en directeur van het Marketing & Supply Chain Management Cluster. Ze is gespecialiseerd in retailing, consumer buying behavior, branding, en competitie & cocreatie in marketingkanalen - vakgebieden waar ze tevens in doceert. Haar research topics zijn onder andere consumer buying behaviour, distribution channel competition, game theory en Retail formats.

Quintin Schevernels | CEO | Funda

Quintin Schevernels is CEO van Funda.

Marco Aarnink | CEO Print.com

Marco Aarnink verdiende tientallen miljoenen met de verkoop van zijn Drukwerkdeal.nl aan multinational Vistaprint. Nu is hij actief met een nieuw avontuur in zijn vertrouwde drukwerk-omgeving met Print.com. 

 

Marcel van Aalst I Research Director I EFMI Business School

Marcel van Aalst is 23 jaar lang Research Director bij EFMI Business School.

Peter Garstenveld I Hoofdredacteur I Foodmagazine & Distrifood

Sinds 2011 is Peter eindverantwoordelijk voor de digitale, print- en event-content van de merken Distrifood en Foodmagazine.

Intermezzo:  

 

   

Silvia Anthonj | Flevobubbels

 

Columns:

Peter Heerschop I Columnist

Peter Heerschop is een geliefde Nederlandse cabaretier, acteur, televisieprogrammamaker en schrijver. Hij zal op zijn kenmerkende ludieke wijze zijn supermarktervaringen delen door de jaren heen.

Marcel van Roosmalen I Columnist

Marcel van Roosmalen is o.a. bekend als Druktemaker in De Nieuws BV op Radio 1, maker van de succesvolle podcast De Krokante Leesmap, columnist voor NRC. Hij staat bekend om zijn droge humor. Speciaal voor deze editie van Industributie 2021 zal hij een nieuwjaarsspeech voordragen. 

Fotograaf: Annemieke van der Togt

Entertainment:

Mell & Vintage Future

Mell & Vintage Future zijn een Nederlands trio dat ‘rootsy’ rhythm ‘n blues en soul speelt.

Bekendmaking Overall winnaars Industributie 2021: 
✔️ Beste merkartikelfabrikant
✔️ Beste Private Labelleverancier
✔️ Beste serviceformule
Uitgezonden vanuit:  De oudste concertzaal van West-Europa, de concertzaal van Felix Meritis. Met grandeur en uitstekende akoestiek. 
Te volgen via: Industributie-platform (Hopin). De Liveshow is exclusief te zien door deelnemers van Industributie 2021. Alléén LIVE te volgen.
Netwerken:

Deelnemers zijn uitgenodigd om voorafgaand de Liveshow op 21 januari deel te nemen aan één van onze ronde tafels. Een unieke mogelijkheid om in klein gezelschap over een thema naar keuze te spreken met branchegenoten en retailers!

Na de Liveshow faciliteren we ook diverse netwerkruimtes om de gelegenheid te geven elkaar te kunnen feliciteren.

Programma:

19.00 - 19.05 uur | Opening en welkomstwoord

19.05 - 19.45 uur | Rondetafelgesprek

19.45 - 20.45 uur | Liveshow

20.45 – 21.00 uur | Einde officiëel programma, (virtuele) borreltafel (AfterTalk) geopend

 


Bekijk ook:

ONTBIJTSHOW I - (De grenzen van) E-commerce: Capaciteit en rendement

Zakelijk praatprogramma | Maandag 18 januari 08.30 - 08.50 uur 

ONTBIJTSHOW II - Concurrerend voordeel in post-corona

Zakelijk praatprogramma | Dinsdag 19 januari 08.30 - 08.50 uur 

ONTBIJTSHOW III - Vers en gemak als omzetkansen

Zakelijk praatprogramma | Woensdag 20 januari 08.30 - 08.50 uur 

ONTBIJTSHOW IV - Samenwerken op de (digitale) winkelvloer

Zakelijk praatprogramma | Donderdag 21 januari 08.30 - 08.50 uur