Meestgestelde vragen n.a.v. het verplaatsen van het Industributiediner

 

Het Industributiediner 2022 wordt verplaatst

Omdat wij als organisatie een verantwoordelijkheid dragen voor het welzijn van de bezoekers, medewerkers & leveranciers van onze evenementen hebben wij in samenspraak en met onze partners en Raad van Advies besloten dat het Industributiediner van 11 januari verplaatst zal worden.

Deze mededeling valt ons uiteraard erg zwaar. We hebben er enorm naar uitgekeken om u weer in het echt te ontmoeten. We zijn niet over één nacht ijs gegaan om de beslissing te nemen om te annuleren. Helaas hebben we moeten concluderen dat dit de enige juiste beslissing is.

 

Nieuwe datum: 5 april 2022

We zijn er natuurlijk op gebrand om zo snel als de omstandigheden het toelaten alsnog een succesvol Industributiediner neer te zetten. Daarom hebben we een nieuwe datum geprikt op 5 april 2022. De locatie blijft de Grote Kerk in Den Haag, het VOCO The Hague verplaatst alle overnachtingen kosteloos naar de nieuwe datum en de tijden blijven hetzelfde.

U hoeft hier zelf helemaal niets voor te doen. Wij regelen dat alle aanmeldingen automatisch worden verplaatst naar 5 april. Komt die dag u niet uit dan kunt u tot 4 weken voor het evenement kosteloos annuleren.

 

Meest gestelde vragen

 

We kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over het verplaatsen van het Industributiediner. We hebben daarom een overzicht samengesteld met de meestgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via industributie-diner@vakmedianet.nl


Tickets en aanmelden

1. Waarom gaat het Industributiediner niet door?

2. Wordt het Industributiediner verplaatst naar een ander moment?

3. Worden de trofeeën ook uitgereikt op de nieuwe datum?

4. Blijft het Industributiediner op 5 april op dezelfde locatie?

5. Hoe blijf ik op de hoogte nadat het Industributiediner verplaatst is?

6. Wat gebeurt er met mijn aanmelding?

7. Wat gebeurt er met mijn hotelboeking?

8. Wat als ik niet aanwezig kan zijn op de nieuwe datum?

9. Waarom wordt het niet gewoon een digitaal event?

10. Betaal ik nu wel al voor mijn deelname? Of pas op een later moment?
 

Corona

1. Waarom gaat het Industributiediner niet door?

Onder de huidige coronamaatregelen kan het diner niet plaatsvinden. Daarnaast hebben we als organisatie een verantwoordelijkheid voor het welzijn van de bezoekers, medewerkers & leveranciers van onze evenementen. Daarom hebben wij in samenspraak met onze partners en Raad van Advies besloten dat het Industributie-diner van 11 januari verplaatst zal worden.
 
Ja, we hebben hiervoor 5 april gereserveerd en we hopen dan ook iedereen te zien op de nieuwe datum. 
 
Ja, we vinden dat de trofeeën onlosmakelijk verbonden zijn aan het diner. De winnaars worden dus ook op 5 april bekend gemaakt. We doen hierbij dus een extra beroep op uw geduld. 
 
Ja, de locatie blijft de Grote Kerk in Den Haag. Ook het hotel blijft daarmee hetzelfde. 
 
5. Hoe blijf ik op de hoogte nadat het Industributiediner verplaatst is?
We houden iedereen die zich heeft aangemeld op de hoogte per mail en op deze website. 
 
Deze wordt door ons automatisch doorgezet naar de nieuwe datum op 5 april 2022. Wel zo makkelijk, want we gaan er natuurlijk vanuit dat iedereen dan ook aanwezig wil zijn.  
 
Omdat we er vanuit gaan dat iedereen bij de nieuwe datum aanwezig wil zijn, zetten we ook je hotelboeking automatisch door naar de nieuwe datum. Mocht je dit niet willen kun je dit bij VOCO aangeven en wordt je boeking tot 24 uur voor de geboekte datum kosteloos geannuleerd. 
 
Je kunt ten alle tijden je ticket op naam van iemand anders zetten wanneer je zelf niet in de gelegenheid bent. Stuur hiervoor een mail naar industributie-diner@vakmedianet.nl. Geef daarbij de volgende informatie: voor- en achternaam van degene die het ticket overneemt & e-mail adres. 
 
Mocht u zich toch willen afmelden voor het Industributie-diner dan kan dat via de afmeldknop bij de bevestiging van uw aanmelding. Dit kan volgens de reguliere annuleringsvoorwaarden tot 4 weken voor het evenement kosteloos. 
 
Vorig jaar hebben we een zeer succesvolle digitale editie van Industributie georganiseerd. Deze editie kijken we er enorm naar uit om elkaar weer live te ontmoeten. Omdat dit zo'n belangrijk onderdeel is van het Industributie-diner is hebben we besloten liever te verplaatsen naar een andere datum dan om weer een digitaal evenement te organiseren.
 
De factuur wordt per e-mail naar u verstuurd, tenzij u in het aanmeldformulier anders hebt aangegeven. Het is niet mogelijk om met creditcard of IDEAL te betalen. De factuur wordt ongeveer een week voor de nieuwe editie aan u verstuurd.